juliakristenssons

Frågestundens svar

Kategori: mylife

Här kommer svaren i från frågestunden jag har haft!
 
Madde:
1. Dricka vs Saft? 
SV: Det är samma sak men om vi säger att drickan är läsk, så blir det dricka
 
2. Mat vs godis?
SV: Mat tror jag, för jag får finnar av godis, inte så kul :/
 
3. Pizza vs glass?
SV: Det var en svår fråga men nu måste jag nog välja glass, hehehe
 
Ebba:
1. Kan du inte börja videoblogga?
SV: Så klart jag kan göra de om ni vill det så kan jag det! :)
 
2. Smink/kläder/familj/Vänner?
SV: Tyvärr kan jag inte svara på den frågan för jag fatta inte den!
 
3.Ha fler st vänner eller 2 äkta vänner?
SV: Flera vänner tror jag faktiskt 
 
Vidar:
1. Hud eller katt?
SV: Katt tror jag för att dem är så söta ;)
 
2. One Direction eller Mange Makers?
SV: Mange makers så klart, det är ju mina små älsklingar ;)
 
3. Sydamerika eller Nordamerika?
SV: Jag vet faktiskt inte vart nån av dem ligger så jag väljer nog ingen
 
4. Favorit land?
SV: Ungern tror jag efter som Peters pappa kommer där i från, så peter är halv ungersk eller vad det heter...
 
Hedwig:
1. Godis vs smink?
SV: Man får ju finnar av båda men om jag måste välja en av dem så blir det nog smink
 
2. Facebook vs blogg.se?
SV: Facebook så klart, det är ju min bästis
 
3. Kissie vs Hanna W?
SV: Jag är inte nåt stort fan av någon men det bli isåfall Kissie
 
4. Kan du inte börja videoblogga?
SV: Japp så klart jag kan, du kanske kan vara med i nåt av videoblogg inläggen :)
 
5. Singel eller i ett förhållande?
SV: Om nån i mange makers skulle vilja bli i hop med mig så så skulle jag vilja vara i hop med nån annars vill jag vara singel ;)
 
6. Vilka bloggar följer du?
SV: Alice Mokvist, Marcelo Pena, Hedwig Krull, Kenza, Jenny Kristensson och Sara Jönsson
 
7. Vilken är din favorit blogg?
SV: Min blogg så klart, skoja.. men jag har inge favorit blogg :/
 
Anna:
1. Finns det någon/några personer du har på facebook som du vill träffa som du vill träffa som du aldrig har träffat förut, vilka isåfall?
SV: Aaa, det har ja. Dem jag vill träffa är Didrik Rastbäck, Max Christensson och Adam Lundgren :)
 
2. Godis vs Chips
SV: Det blir godis, för bara om jag tänker på chips börjar jag må illa!
 
3. Vilket handlar du mest av smink o kläder?
SV: Kläder tror jag att jag handlar mest :)
 
4. Kan du inte börja videobloggen?
SV: Efter som ni vill det så kan jag göra det :D
Vart ni nöjda med era svar? För det hoppas jag att ni blev ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: