juliakristenssons

Snygga kläder

Kategori: mylife

Här kommer lite snygg kläder och ett par skor. Dem sakerna ska jag kanske köpa :)
Dem här byxorna tycker jag är skit snygga :) Dem går och köpa på cubus. Jag ska ju till Tuna Park i morgon och jag ska nog köpa dem ;)
Det här linnet är fint och så älskar jag färgen och det här linnet går att köpa på lindex. Det sak jag kanske köpa i morgon, Det var rea på linnet :D
Den här blusen vart jag kär i när jag såg den! Jag älskar den och dem måste jag bara köpa i morgon! Den här blusen och byxorna passar skit bar i hop :)
Dem här skorna är ganska snygga, dem kanske jag köper i morgon eller ett par andra skor vi får väll se!
 
 
1.Vilket av sakerna tycker du är snyggast?
2. Vilken av sakerna skulle du vilja ha?

Kommentarer

  • KUNGENHEDWIG säger:

    1. vi har typ samma smak men...hum,byxorna!
    2. antingen skjortan eller linnet och sen byxorna,skor har du ju redan ;) <3

    2012-07-24 | 22:49:25
    Bloggadress: http://candypocket.blogg.se
  • Alice säger:

    Vart kan man köpa blusen? :)

    2012-07-25 | 22:47:24
    Bloggadress: http://alicemokvist.blogg.se

Kommentera inlägget här: