juliakristenssons

Är det fint väder?

Kategori: mylife

hejsan alla små söta barn!!!
Om en timme ska jag åka och bada med elsa ;) Dem hämtar mig ca 10.30, men elsa messar väll när hon åker, hehehhe.
Men i natt drömde jag om mange makers!!!
Men asså just nu ligger jag i sängen och undrar om det är fint väder? 
Jag orkar inte gå upp och kolla snacka om att vara lat. Hedwig borde kalla mig för världens största och lataste mange makers fans. 
Och så fyller gulliga Peter år idag!!
Bloggar mer ikväll om jag hinner!

Kommentarer

  • KUNGENHEDWIG säger:

    ahhahha..VI är världens lataste!
    Kommenterar lite snabbt för jag surar på mina pengat och min mobilasurf! Jag saknar dig och jag kommer snart hem<3

    2012-06-29 | 09:13:09
    Bloggadress: http://candypovket.blogg.se

Kommentera inlägget här: